Inhoud:

Artikel 1 – Definities

Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer

Artikel 3 – Toepassing

Artikel 4 – Aanbieding

Artikel 5 – Overeenkomst

Artikel 6 – Recht om de overeenkomst te herroepen

Artikel 7 – Kosten bij herroeping van de overeenkomst

Artikel 8 – Uitsluiting van het recht om de overeenkomst te herroepen

Artikel 9 – Prijs

Artikel 10 – Nakoming en garantie

Artikel 11 – Levering en prestatie

Artikel 12 – Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging

Artikel 13 – Betaling

Artikel 14 – Klachtenprocedure

Artikel 15 – Geschillen

Artikel 16 – Aanvullende of afwijkende bepalingen

Artikel 17 – Winkel

Artikel 1 – Definities

In deze voorwaarden gelden de volgende definities:

Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;
Consument: een natuurlijke persoon die geen beroep of bedrijfsactiviteit uitvoert en een overeenkomst op afstand sluit met een ondernemer;
Dag: kalenderdag;
Duurtransactie: een overeenkomst op afstand voor een aantal producten en/of diensten, waarvan de leverings- en/of afnameverplichting in de tijd is gespreid;
Duurzame gegevensdrager: elk middel dat een consument of handelaar in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige toegang en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt.
Recht om de overeenkomst te herroepen: de mogelijkheid voor de consument om tijdens de herroepingstermijn af te zien van de overeenkomst op afstand;
Voorbeeldformulier: een door de ondernemer verstrekt modelformulier voor herroeping, dat de consument kan invullen als hij gebruik wil maken van zijn herroepingsrecht.
Ondernemer: een natuurlijke of rechtspersoon die producten en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;
Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij uitsluitend gebruik wordt gemaakt van één of meer technieken voor communicatie op afstand in het kader van het door de ondernemer georganiseerde verkoopsysteem op afstand;
Techniek voor communicatie op afstand: een middel waarmee een overeenkomst kan worden gesloten, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte zijn samengekomen.
Algemene Voorwaarden: deze algemene voorwaarden van de ondernemer.

Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer

Zetnets, Keizersgracht 391a, 1016EJ Amsterdam, Nederland

+31648887614

Email adres:  contact@zetnets.nl

Kvk: 92391710

BTW: NL004950741B63

Artikel 3 – Toepassing

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke overeenkomst en bestelling die op afstand tussen ondernemer en consument wordt gesloten.
Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van dit Reglement aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven dat de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en zij op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.
Als een overeenkomst op afstand langs elektronische weg wordt gesloten, ongeacht welk onderdeel Voorafgaand aan en vóór het sluiten van de overeenkomst op afstand kan de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument kan worden gelezen en op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.
Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden specifieke product- of dienstvoorwaarden van toepassing zijn, zijn het tweede en derde lid van overeenkomstige toepassing en kan de consument zich bij tegenstrijdige algemene voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die van toepassing is. hem. is het meest voordelig.
Indien één of meerdere bepalingen van deze algemene voorwaarden op enig moment geheel of gedeeltelijk nietig zijn of vernietigd mochten worden, blijft de overeenkomst en deze voorwaarden voor het overige van kracht en zal de betreffende bepaling met wederzijds goedvinden onmiddellijk worden vervangen door een bepaling die zo dicht mogelijk bij de reikwijdte van het origineel ligt.
Situaties waarin deze algemene voorwaarden niet voorzien, dienen te worden beoordeeld ‘naar de geest’ van deze algemene voorwaarden.
Eventuele onduidelijkheden over de uitleg of inhoud van één of meerdere bepalingen van onze voorwaarden dienen geïnterpreteerd te worden ‘naar de geest’ van deze algemene voorwaarden.

Artikel 4 – Aanbieding

Indien het aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder bepaalde voorwaarden geschiedt, wordt dit duidelijk in het aanbod vermeld.
Het aanbod is vrijblijvend. De ondernemer heeft het recht het aanbod te wijzigen en aan te passen.
Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een ​​goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
Alle in het aanbod opgenomen foto’s en specificaties zijn ter illustratie en kunnen geen grond vormen voor schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst.
Productfoto’s zijn een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten. De ondernemer kan niet garanderen dat de weergegeven kleuren exact overeenkomen met de werkelijke kleuren van de producten.
Elk aanbod bevat zodanige informatie dat voor de consument duidelijk is welke rechten en plichten aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Dit geldt voor speciaal:

prijs inclusief belastingen;
eventuele verzendkosten;
hoe de overeenkomst tot stand komt en welke handelingen daarvoor nodig zijn;
of er een recht bestaat om de overeenkomst te herroepen;
wijze van betaling, levering en uitvoering van de overeenkomst;
de termijn voor aanvaarding van het aanbod, zijnde de termijn gedurende welke de ondernemer garant staat voor de prijs;
het tarief voor communicatie op afstand indien de kosten van het gebruik van techniek voor communicatie op afstand op een andere wijze worden berekend dan het normale basistarief voor het gebruikte communicatiemiddel;
of de overeenkomst na het sluiten wordt gearchiveerd en zo ja hoe de consument deze kan lezen;
de wijze waarop de consument vóór het sluiten van de overeenkomst de door hem in het kader van de overeenkomst verstrekte gegevens kan controleren en indien nodig herstellen;
eventuele andere talen waarin, naast het Nederlands, de overeenkomst kan worden gesloten;
de gedragscodes waaraan de ondernemer zich heeft onderworpen en de wijze waarop de consument deze gedragscodes langs elektronische weg kan raadplegen; EN
minimale duur van de overeenkomst op afstand bij een duurtransactie.

Artikel 5 – Overeenkomst

Het contract is gesloten, onder voorbehoud van sectie 4, door aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de overeengekomen voorwaarden.
Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod onverwijld langs elektronische weg. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan de consument de overeenkomst herroepen.
Indien een overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de overdracht van data in elektronische vorm en zorgt hij voor een veilige online omgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.
Geleider

Artikel 6 – Recht om de overeenkomst te herroepen

Bij het leveren van producten:

Bij de aankoop van producten heeft de consument het recht de overeenkomst zonder opgave van redenen te herroepen gedurende 14 dagen. Deze bedenktijd gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen vertegenwoordiger en de aangekondigde ondernemer.
Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Zal het product slechts in de mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij of zij het product wenst te behouden. Indien hij gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer gegeven redelijke en duidelijke instructies.
Als de consument gebruik wil maken van zijn herroepingsrecht, is hij verplicht dit binnen 14 dagen vanaf de datum van ontvangst van het product aan de ondernemer te melden. De consument is verplicht hierover te informeren door middel van een modelformulier. Nadat de consument kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht, is de klant verplicht het product binnen 14 dagen terug te sturen. De consument dient te bewijzen dat de geleverde goederen tijdig zijn teruggezonden, bijvoorbeeld door middel van een verzendbewijs.
Als de klant niet heeft aangegeven gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht of het product niet aan de ondernemer heeft teruggezonden, is de aankoop een feit.

Bij het verlenen van diensten:

De consument die diensten levert, heeft het recht om binnen een termijn van minimaal 14 dagen vanaf de datum van sluiting van de overeenkomst zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen volgt de consument de redelijke en duidelijke instructies die de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering verstrekt.

Artikel 7 – Kosten bij herroeping van de overeenkomst

Als de consument gebruik maakt van het herroepingsrecht, draagt ​​hij de maximale retourkosten.
Indien de consument het bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag onverwijld, doch uiterlijk binnen 14 dagen, gerekend vanaf de datum van herroeping, terugbetalen. Dit is afhankelijk van de vraag of het product al door de webwinkelier is ontvangen of dat er duidelijk bewijs is van een volledige retourzending. Terugbetaling vindt plaats via hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument uitdrukkelijk akkoord gaat met een andere betaalmethode.
Indien het product beschadigd raakt als gevolg van onzorgvuldige omgang door de consument zelf, is de consument aansprakelijk voor de eventuele waardevermindering van het product.
De consument kan niet aansprakelijk worden gesteld voor waardeverlies van het product als de ondernemer niet alle wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht heeft verstrekt, dit dient te gebeuren vóór het sluiten van de koopovereenkomst.

Artikel 8 – Uitsluiting van het recht om de overeenkomst te herroepen

De ondernemer kan voor de in lid bedoelde producten het herroepingsrecht van de consument uitsluiten 2 en 3. De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt slechts indien de ondernemer dit uitdrukkelijk in het aanbod, althans vóór het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
die vanwege hun aard niet kunnen worden geretourneerd;
die snel kunnen verslechteren of verouderd raken;
waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waar de ondernemer geen invloed op heeft;
voor individuele kranten en tijdschriften;
voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
voor hygiëneproducten waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
Uitsluiting van het recht om de overeenkomst te herroepen is alleen mogelijk bij diensten:
met betrekking tot logies, vervoer, restaurant of recreatieve activiteiten te verrichten op een bepaalde datum of gedurende een bepaalde periode;
waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen voordat de herroepingstermijn is verstreken;
over weddenschappen en loterijen.

Artikel 9 – Prijs

Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in BTW-tarieven.
Ondanks sectie De ondernemer kan producten of diensten aanbieden met variabele prijzen, waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de ondernemer geen invloed op heeft. Deze aansprakelijkheid voor schommelingen en het feit dat de opgegeven prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.
Prijsverhogingen binnen 3 maanden na het sluiten van de overeenkomst zijn alleen toegestaan ​​indien zij het gevolg zijn van wettelijke bepalingen of bepalingen van de wet.
Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan ​​indien de ondernemer dit bedongen heeft en:
voortvloeien uit wettelijke bepalingen of regelgeving; Of
de consument heeft het recht de overeenkomst te herroepen met ingang van de datum waarop de prijsverhoging ingaat.
De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
Alle prijzen zijn inclusief druk- en zetfouten. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de gevolgen van druk- en typfouten. Bij druk- en zetfouten is de ondernemer niet verplicht de goederen tegen de foutieve prijs te leveren.

Artikel 10 – Nakoming en garantie

De ondernemer garandeert dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, de redelijke eisen van betrouwbaarheid en/of bruikbaarheid en de wettelijke bepalingen die gelden op de datum van het sluiten van de overeenkomst. en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.
De door de ondernemer, fabrikant of importeur verleende garantie doet niets af aan de rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden.
Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen 4 weken na de datum van levering schriftelijk aan de ondernemer te worden gemeld. Producten moeten in de originele verpakking en in nieuwstaat worden geretourneerd.
De garantietermijn van de ondernemer komt overeen met de fabrieksgarantietermijn. De ondernemer is echter nimmer aansprakelijk voor de uiteindelijke geschiktheid van de producten voor elk individueel gebruik door de consument, noch voor eventuele adviezen over het gebruik of de toepassing van de producten.
De garantie is niet van toepassing als:
De consument de geleverde producten zelf heeft gerepareerd en/of bewerkt of door derden heeft laten repareren en/of bewerken;
de geleverde producten zijn blootgesteld aan abnormale omstandigheden of anderszins onzorgvuldig zijn behandeld of in strijd zijn met de instructies van de ondernemer en/of op de verpakking staan;
Het gebrek geheel of gedeeltelijk het gevolg is van overheidswege opgelegde of opgelegde voorschriften met betrekking tot de aard of kwaliteit van de gebruikte materialen.
Downloads vallen niet onder de garantie en kunnen niet worden gerestitueerd.

Artikel 11 – Levering en prestatie

De ondernemer zal de grootste zorgvuldigheid in acht nemen bij het aanvaarden en uitvoeren van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf heeft opgegeven.
Met inachtneming van de bepalingen van paragraaf 4 van dit artikel zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen verwerken, tenzij de consument akkoord is gegaan met een langere leveringstermijn. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of de bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. In een dergelijk geval heeft de consument het recht om zonder kosten de overeenkomst te herroepen. De consument heeft geen recht op schadevergoeding.
Alle leverdata zijn indicatief. Aan genoemde termijnen kan de consument geen rechten ontlenen. Overschrijding van de termijn geeft de consument geen recht op schadevergoeding.
In geval van beëindiging op grond van artikel 3 van dit artikel zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terugbetalen.
Indien levering van het bestelde product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om vervangende artikelen beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.
Het risico van beschadiging en/of vermissing van de producten berust bij de ondernemer totdat de goederen zijn bezorgd bij de consument of bij een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
De boeken zijn gedrukt in zwart-wit

Artikel 12 – Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging

De consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is gesloten en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, te allen tijde opzeggen.

Artikel 13 – Betaling

Tenzij anders overeengekomen, moeten de schulden van de consument betaald worden binnen 7 werkdagen vanaf het begin van de bedenktijd bedoeld in Art. 6 sectie 1. Bij een overeenkomst voor het verlenen van een dienst vangt deze termijn aan nadat de consument de bevestiging van het sluiten van de overeenkomst heeft ontvangen.
De consument dient onjuistheden in verstrekte of verstrekte betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.
Bij wanbetaling door de consument heeft de ondernemer, behoudens wettelijke beperkingen, het recht om vooraf aan de consument kenbaar gemaakte redelijke kosten in rekening te brengen.

Artikel 14 – Klachtenprocedure

De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt klachten overeenkomstig deze klachtenprocedure.
Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen, gerekend vanaf de datum van ontdekking van het gebrek door de consument, volledig en duidelijk omschreven worden gemeld aan de ondernemer.
Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst in behandeling genomen. Als de klacht een voorspelbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
Indien de klacht door de ondernemer gegrond wordt bevonden, zal de ondernemer naar eigen oordeel het geleverde product kosteloos vervangen of repareren.

Artikel 15 – Geschillen

Op overeenkomsten tussen een ondernemer en een consument waarop deze algemene voorwaarden van toepassing zijn, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. Ook als de consument in het buitenland woont.
Het Weens Koopverdrag is niet van toepassing.

Artikel 16 – Aanvullende of afwijkende bepalingen

Bepalingen die een aanvulling vormen op of afwijken van deze algemene voorwaarden mogen niet ten nadele van de consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd of op zodanige wijze te worden vastgelegd dat de consument deze op een toegankelijke manier kan opslaan op een duurzame gegevensdrager.

Artikel 17 – Winkel en mededelingen op de website

  1. Advertenties op Mooivoorjou-websites

Mooivoorjou heeft het recht om advertenties te verwijderen van bedrijven die zich op de websites van Mooivoorjou bevinden of gerelateerd zijn aan Mooivoorjou als de klant de basisprincipes van samenwerking met zijn klanten niet naleeft of de geleverde diensten aanzienlijk verschillen van die aangeboden door het bedrijf van de klant.

Mooivoorjou is niet verantwoordelijk voor de gevolgen van het gebruik van de aanbiedingen van bedrijven geadverteerd op de websites van Mooivoorjou waarmee zij samenwerkt en de tijdige uitvoering daarvan, evenals financiële verliezen geleden door klanten van het bedrijf wier advertenties op de websites van Mooivoorjou worden geplaatst.

De klant staat toe dat links en advertenties op de websites van Mooivoorjou worden geplaatst om de populariteit van de advertentie van de klant te vergroten.

  1. Betaalde advertenties op de Mooivoorjou -website

Advertenties op Mooivoorjou worden betaald en krijgen prioriteit door Mooivoorjou .

Advertentiebanners op de website van het bedrijf kunnen worden gebruikt als reclame om het aanbod van de klant van Mooivoorjou te plaatsen. De kosten van dergelijke advertenties worden bepaald door Mooivoorjou

  1. Fysieke reclame

Door een fysieke advertentiedienst op de website van Mooivoorjou te bestellen, gaat de klant akkoord met de regels die op de website van Mooivoorjou zijn geplaatst.

Alle materialen die nodig zijn om een ​​fysiek advertentieproject te maken, moeten op tijd via e-mail worden verzonden. Anders is Mooivoorjou niet verantwoordelijk voor vertragingen als gevolg van een gebrek aan materialen die nodig zijn om het project te creëren.

Mooivoorjou voert een reclameproject uit binnen een bepaalde deadline voor de voltooiing van het project. Na deze tijd moet de klant een van de mogelijk beschikbare ontwerpen kiezen.

Na afronding van de opdracht kan de opdrachtgever binnen twee weken na afronding van het project drie correcties aanbrengen.

De verzending van reclameontwerpen wordt gespecificeerd in punt 14

Mooivoorjou is niet verantwoordelijk voor vertragingen in de projectuitvoering bij alle projecten die zij uitvoert als gevolg van toedoen van derden of bedrijven.

Beschrijvingen van fysieke advertenties zijn te vinden op de website van Mooivoorjou

  1. Adverteren op internet

De klant gaat akkoord met het gebruik van bedrijfsgegevens in advertenties op de website van Mooivoorjou evenals op andere websites waarmee Mooivoorjou samenwerkt of in haar bezit is.

De klant gaat akkoord met de publicatie van zijn advertentie op sociale netwerksites.

Mooivoorjou is niet verantwoordelijk voor het monitoren van positieve of negatieve reacties op websites van andere gebruikers.

  1. Mooivoorjou -serviceabonnementen

Mooivoorjou voert het website-ontwerp uit binnen de gespecificeerde projectimplementatiedeadline die is gespecificeerd in het contract dat vóór de implementatie ervan werd ondertekend. Na deze tijd moet de klant een van de mogelijk beschikbare ontwerpen kiezen.

Na afronding van de opdracht kan de opdrachtgever binnen twee weken na afronding van het project drie correcties aanbrengen.

Afhankelijk van het type abonnement verbindt Mooivoorjou zich ertoe de website technisch in goede staat te houden.

Websites gemaakt door Mooivoorjou zijn haar eigendom en na beëindiging van het contract of het niet betalen van het abonnement heeft de klant geen toegang tot de website.

Voorafgaand aan de samenwerking is de klant verplicht de code te verstrekken die toegang geeft tot het gekochte domein. Indien het domein na het einde van de samenwerking en na het doen van de abonnementsbetaling door Mooivoorjou wordt aangekocht, wordt de domeincode door de klant naar het opgegeven e-mailadres verzonden. De kosten voor het onderhoud van het domein zijn voor rekening van de klant.

Teksten en vertalingen voor door Mooivoorjou gemaakte websites worden in overleg met de opdrachtgever en na ontvangst van het bestand in Word-formaat binnen vijf werkdagen geplaatst.

Foto’s op de website worden met en na toestemming van de opdrachtgever geplaatst. Foto’s moeten naar het e-mailadres van Mooivoorjou worden verzonden in een formaat dat verwerking mogelijk maakt.

Mooivoorjou is niet verantwoordelijk voor het insluiten van teksten of foto’s die niet voldoen aan de toepasselijke wetgeving of als kopieën van bestaande projecten. De opdrachtgever is verplicht teksten en foto’s waarop hij het volledige auteursrecht heeft, mee te sturen. Aansprakelijkheid voor het overtreden van deze bepaling kan strafrechtelijke aansprakelijkheid voor de opdrachtgever tot gevolg hebben.

Mooivoorjou is niet verantwoordelijk voor vertragingen bij de uitvoering van door haar uitgevoerde projecten als gevolg van toedoen van derden of bedrijven.

  1. Logo en visitekaartjes

Het logo en de visitekaartjes worden gemaakt op basis van het ontwerp dat met de klant is overeengekomen en de materialen die aan de klant zijn gepresenteerd bij het maken van het project.

Op verzoek van de opdrachtgever kan het project tot twee weken na voltooiing van het project maximaal drie keer worden herzien. Na deze tijd moet de klant een van de mogelijk beschikbare ontwerpen kiezen.

Het gemaakte logo wordt binnen de contractueel vastgelegde termijn in overzichtelijke bestanden per e-mail naar de opdrachtgever verzonden.

  1. Prijslijst

De prijslijst voor de diensten van Mooivoorjou vindt u op de website van Mooivoorjou

Mooivoorjou heeft het recht om de abonnementskosten op elk moment te verhogen.

  1. Betaling

Betaling voor de dienst kan worden gedaan via de website www.mooivoorjou.nl of via de betaallink of per bankoverschrijving.

De klant betaalt voordat het project is voltooid

Het starten van een project wordt geteld vanaf het moment dat de betaling door de klant is geregistreerd.

  1. Klacht

Klachten over producten die door Mooivoorjou zijn gemaakt, moeten binnen twee weken na ontvangst van de verzending door de klant naar het e-mailadres worden gestuurd op het e-mailadres contact@mooivoorjouw.nl Het bericht moet ook foto’s van de producten en een beschrijving van de klacht bevatten zoals bedrijfsgegevens en het ordernummer. De klacht wordt binnen twee weken na ontvangst behandeld.

  1. Vertragingen bij de projectimplementatie

Mooivoorjou is niet verantwoordelijk voor vertragingen bij de uitvoering van projecten die zijn opgenomen in het aanbod geplaatst op de website www.mooivoorjou.nl als gevolg van schuld van de opdrachtgever of derden.

  1. Slotreglement

Mooivoorjou is niet verantwoordelijk voor vertragingen bij alle door haar uitgevoerde projecten als gevolg van toedoen van derden of bedrijven.

Mooivoorjou heeft het recht om elke advertentie te verwijderen in geval van niet-betaling door de klant of wanneer zij van oordeel is dat de klant de met andere personen of bedrijven gesloten overeenkomsten niet nakomt.

Alle ontwerpen op de website van Mooivoorjou moeten door de klant worden goedgekeurd voordat ze online worden gepubliceerd of naar de klant worden verzonden.

Mooivoorjou is niet verantwoordelijk voor de handelingen van derden die toegang hebben tot informatie in advertenties op de websites van Mooivoorjou .

Met toestemming van de klant kan het Mooivoorjou -logo worden geïntegreerd in elk ontwerp van Mooivoorjou .

Websites gemaakt door Mooivoorjou hebben de gegevens van Mooivoorjou als website-ontwikkelaar in de voettekst.

Uit veiligheidsoverwegingen wordt tijdens de samenwerking geen toegang tot de website aan de opdrachtgever verleend.

Alle werkzaamheden met betrekking tot renovatie, correcties, alsmede het inbedden van foto’s en teksten op de website van de klant kunnen door Mooivoorjou uitsluitend worden uitgevoerd binnen de in het contract gespecificeerde termijn.

Mooivoorjou is niet verantwoordelijk voor schade veroorzaakt door bedrijven die advertenties op de websites of sociale media van Mooivoorjou hebben geplaatst.

Advertenties op de websites van Mooivoorjou worden geplaatst nadat het bestaan ​​van het bedrijf in het betreffende kantoor in een bepaald land is gecontroleerd.

Mooivoorjou heeft het recht om te weigeren een advertentie van een klant op de websites van Mooivoorjou te plaatsen als zij dit gerechtvaardigd acht.

Indien een overtreding van één van de punten van het reglement op de website van Mooivoorjou wordt geconstateerd, wordt de advertentie van alle websites van Mooivoorjou verwijderd zonder mogelijkheid tot restitutie van gemaakte kosten voor alle diensten van Mooivoorjou en daarvan afgeleide diensten.

De opdrachtgever is verplicht Mooivoorjou uiterlijk twee weken na de sluiting van de onderneming op de hoogte te stellen van de beëindiging van de bedrijfsactiviteit. Bij het niet naleven van de richtlijnen van dit punt heeft Mooivoorjou het recht om alle betaalde en gratis advertenties van de opdrachtgever te verwijderen. Alle kosten die verband houden met de reclame van de opdrachtgever, zoals de website of advertentiedienst, worden niet aan de opdrachtgever terugbetaald. De opdrachtgever draagt ​​de volledige verantwoordelijkheid voor het niet verstrekken van informatie over de beëindiging van de bedrijfsactiviteit.

Op overeenkomsten tussen een ondernemer en een consument waarop deze algemene voorwaarden van toepassing zijn, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. Ook als de consument in het buitenland woont.

Het Weens Koopverdrag is niet van toepassing.

De opdrachtgever is verantwoordelijk voor de afmetingen die nodig zijn om de advertentie compleet te maken, de kwaliteit van de foto’s in de advertentie, eigen video’s en teksten op websites en advertenties.

  1. Verzending

Pakketten met producten worden verzonden met een verzendcode, die na voltooiing van het project naar de klant wordt verzonden naar het opgegeven e-mailadres. De klant is verplicht de zending binnen de gestelde termijn op te halen. Mooivoorjou is niet verantwoordelijk voor het onvermogen van de klant om de zending op tijd op te halen. De kosten voor het opnieuw verzenden zijn voor rekening van de klant.

Maak na ontvangst van het pakket met het product een foto ervan en de foto van het ontvangen product. Deze stap is nodig om een ​​klacht in te dienen bij schade aan het pakket tijdens het transport.

In geval van reserveringen kunt u een bericht sturen naar het e-mailadres contact@mooivoorjou.nl en de situatie beschrijven, met vermelding van het bestelnummer dat u heeft opgegeven bij de ondertekening van het contract.

  1. Beëindiging van het contract of de dienst van Mooivoorjou

De opzegtermijn voor het beëindigen van een dienst van Mooivoorjou bedraagt ​​zeven dagen. Om het contract te beëindigen, dient u zeven dagen vóór het begin van elke volgende maand een verzoek tot beëindiging van de dienst te sturen naar het e-mailadres contact@mooivoorjou.nl, inclusief het factuurnummer.